Hän julkaisi valokuvan kuolevan poikansa kanssa ja allekirjoitti "Hän teki virheen"

Hän otti kuvan itsestään kuolevan poikansa kanssa. Vaikka hänellä oli suuria kipuja, jotka murtavat hänen sydämensä, hän teki niin varoittaakseen kaikkia vanhempia, nuoria ja kaikkia, jotka joutuvat samaan tilanteeseen kuin hänen poikansa. "Hän teki virheen", kirjoitti järkyttynyt äiti.

Katso video: "Yhä useampi lapsi unilääkkeiden vaikutuksen alaisena"

1. Valokuva täynnä äidin kipua

Täynnä kipua, hän makaa kuolevan poikansa kanssa. Tässä vaiheessa hän kertoo hänelle, kuinka ylpeä hänestä on - hän sanoo sen juuri ennen kuin hän lähtee. Nainen jakoi tämän kuvan varoittaakseen muita. Hän haluaa heidän tekevän poikansa tekemän virheen.

Kuukausi sitten soi kello Sheria Kentin talossa Kanadassa. Ihmisillä, jotka kävivät hänen luonaan, oli hänelle kauhistuttavia uutisia.

- Poikasi on sairaalassa yliannostuksen takia. Hän on hengityssuojaimen alla. Mitä tahansa voi tapahtua.

Sherri Kent (Facebook)

- Poikani ei ollut riippuvainen. Hän teki virheen, joka vei henkensä - äiti kirjoitti profiiliinsa kuvan alle - Jokaisessa Kanadan kaupungissa on valtava "huumeepideemia", jonka seurauksena siellä päivittäin kuolee 5-7 ihmistä.

Äitinsä mukaan pojalle huumeita antanut mies pelkäsi selvittää, mitä Michaelille tapahtui, ja jätti hänet yksin 20 minuutiksi tuomitsemalla hänet kuolemaan. Kun käymänsä paikan omistaja tuli katsomaan mitä tapahtui, kävi ilmi, että pojalla oli siniset huulet ja hänen sydämensä pysähtyi.

"Tämä on hallitsematonta eikä lapsia voida suojella muulla tavoin kuin varoittaa kaikkien näiden yhdisteiden käytön vaaroista. Fentanyyli on numero yksi tappaja muiden Kanadassa saatavien lääkkeiden joukossa. Varoita perhettäsi, varoita ystäviäsi estämään uusi tragedia - vetoaa äitiin.

Sherri Kent (Facebook)

2. Mikä on fentanyyli?

Fentanyyli on voimakas synteettinen opioidikipulääke. Se toimii noin 100 kertaa tehokkaammin kuin morfiini. Anestesia-aineet käyttävät fentanyyliä usein anestesian lisäaineena, koska sillä on lyhyt vaikutusaika ja se on kohtuullisen "turvallista".Se on tietysti turvallista sairaalaolosuhteissa, kun ihmisiä valvovat asiantuntijat ja että on olemassa sopivat välineet ihmishenkien pelastamiseksi.

Fentanyylistä on tullut erittäin vaarallinen lääke kuolemaan johtavan yliannostuksen helpon mahdollisuuden vuoksi. Fentanyyliä voidaan saada vain ostamalla sitä sisältämätön laastarit laittomasti. Yhdiste on myös erittäin vaarallinen muiden lääkkeiden kanssa, esim. Se aiheuttaa hengityshalvauksia.

3. Puolan huumeongelma

Vuonna 2007 Puolassa 16 prosenttia. 15-16-vuotiaista kyselyyn osallistuneista nuorista ilmoitti vähintään kerran kosketuksesta marihuanaan ja hašišiin. 4 prosenttia ilmoitettu kosketuksesta amfetamiinien kanssa.

Pelkästään Małopolskassa on yli 4,6 tuhatta ihmistä huumeriippuvuuden torjuntaa koskevan Małopolska-ohjelman vuosien 2014--2020 raportin mukaan. huumeriippuvaiset. Kaikkein alttiimpia tällaiselle riippuvuudelle ovat nuoret, jotka ovat henkisen kypsymisen iässä, eli 14-20-vuotiaita.

On syytä puhua lapsillesi huumeista ja vahingoista, joita ne voivat aiheuttaa ihmisen elämässä. Sinun on varmistettava, että tyttäremme tai poikamme ei koskaan tavoita heitä. On syytä pitää sydämessäsi tämä dramaattinen kuva Sheria Kentistä ja sanat "Hän teki virheen" tekemään kaikkensa estääkseen muita nuoria toistamasta sitä.

- Menetin poikani. Haluan, että muut vanhemmat tietävät tästä tragediasta ja ovat valppaina. Se voi tapahtua kenellekään.

Olkaamme valppaana!

Tunnisteet:  Ovat Alue- Perhe Vauva